sobota, 24. februar 2024

SVET POTREBUJE TVOJE SIJANJE! ZDAJ!!!

Pač, srečna sem. Zdaj sem srečna. Imam veliko dobrega v mojem življenju. Jaz sem dobra v svojem življenju. Uživam življenje na polno in sem to, kdo sem.

Zdaj so prazniki in moji dnevi so točno taki, kot si želim. Malo sem si še pospravila stare omare in stvari, ki jih več ne rabim. Prav osvobajajoče se jih je rešiti!

Kaj še ne rabim več?

Vsega, kar mi srka energijo in mi jo žere in uporablja za zlobne namene. Tega se zdaj osvobajam.

Osvobajam se vseh sistemov, ki jemljejo energijo brez mojega dovoljenja, samo zato, da potem delajo packaste stvari, ki so za slabo ljudi. Zdaj delam prostor sistemom, ki delajo za ljudi, saj smo jih ljudje ustanovili. Kot bi rekla Kassandra – Suzan Ashley: »To je bilo zgrajeno od ljudi za ljudi, kar je v nasprotju s tem, ven! To ni vaš dom!«

Res je!

Želim, da se resnica izkaže.

Želim živeti v sistemu, kjer je vsem dovoljeno in je čisto normalno, da vsak uspeva in ljubi svoje življenje in živi srečno. To zdaj ustvarjam. Kar je v meni, se odraža navzven.

Želim, da je pravici zadoščeno. Še vedno je bilo, tudi zdaj je tako!

Zdaj se dogaja Božansko posredovanje.

»Bog uporabi me, da sijem kot Ljubezen in me uporabi za udejanjanje Ljubezni na vsakem koraku! Naj sem Ljubezen, naj govorim Ljubezen, naj sijem Ljubezen, naj mislim Ljubezen, naj udejanjam Ljubezen. Naj bom Ljubezen zdaj!«

Spomnila sem se, da nas je podobne molitve učila Suzan Ashley. Sama jo izreče vsako jutro, odvisno kako se počuti.

»Naj bom danes veselje, sploh za ljudi, ki to najbolj potrebujejo.«

Tako je!

Želim praznovati sebe in svojo božanskost. Priporočam izjemen posnetek iz yt: Kassandra: Xmas 2023 message - https://youtu.be/yeUpyFVxLog?si=15VMLJlWxXHtmXTQ

Pridruži se nam na zdravljenjih vsako sredo. Res je koristno.

Zdaj pa je čas, da se osvobajajmo na vseh ravneh, ki nam več ne koristijo. Čas je, da zacvetimo v vsej svoji lepoti, tako kot nam je bilo vedno namenjeno!

Kako sem pogrešala pisanje! Hvala, da si! Ustvari si čarobno življenje, tako da si danes ustvariš čaroben dan!

Ljubek pristen vesel igriv lahkoten jasen celovit uspešen srečen srčkan zdravilen harmoničen jasen dan!



Pleši skoz dan, svet te potrebuje v svoji največji lepoti in sijaju, zato le sij, moja draga, izbiraj srečo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar