nedelja, 25. februar 2024

LJUBKOST POLJUBOV VESELJA VSAKEGA TRENUTKA!!!

Kako pa prija dan počitka! Ves dan sem bila v pidžami in to že zelo dolgo nisem naredila! Pa to je življenje! To je pravi užitek. Vis moji beli psički na roza pidžami so uživali v oddihu in poležavanju. Res imam lepo življenje, da si lahko privoščim tako razvajanje. Zdaj sem ga potrebovala, saj je za mano burno obdobje.

Pa saj se ne rabim opravičevati, da uživam!

Kar tako si zaslužim, da delam, kar mi je.

Tako je!

Res je!

Imela sem kar burne sanje vso noč. Čutim, da me je začelo razganjati!

Prav praznujem ta dan in vse naslednje.

Res imam lepo življenje!

Veš kaj, res imam lepo življenje!

Čutim, da je čarobnost v zraku, da si ustvarjamo stabilnost dobrega.

Dobro vedno zmaga nad vsem. Zaupam v srečne konce in življenje srečno do konca svojih dni! (In še naprej!)

Vem, da luč vedno zmaga! Tudi zdaj zmaguje! Tu smo, da v sebi razčistimo, kaj si želim ustvarjati in ne lepimo samo obližev na rane, ki potrebujejo nego, pozornost in celjenje. Za to me je navdušila Kassandra – Suzan Ashley, da ne prekrivamo madežev z barvo, ampak jih sprejmemo in pogledamo celo, od kod izvirajo, da jih lahko odpustimo in opustimo. To je resnično zdravljenje naših ran.

Sama se velikokrat zatekam k hrani kot tolažnici, pa gledanju filmov. Čas je, da se soočim s sabo, ker tako ali tako bo vse tako dolgo hodilo na plano, dokler se ne bom soočila z vsem in v sebi ustvarila mir, ljubezen in harmonijo; to pa se potem odseva v svetu. Zdaj je čas za odgovornost in odločnost – ustvarjanje iz srca. Tako je to.

Kaj pa ti ljubiš v svojem življenju?

Jaz sem tako srečna, da imam čudovit dom, družino in mir.

Ljubek pristen srčkan dan poln radosti in ljubezni, ljubkosti poljubov veselja vsakega trenutka!



Svet je čaroben – sploh v tebi sami. Zaupaj! Zaupaj vase! Zaupaj si! Veliko imaš dati! Praznuj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar