torek, 27. februar 2024

SREČNA PREKO VSEH MEJ!!!

Kaj sem si najbolj želela kot otrok? Da bi bila srečna in moja družina tudi. To pa si še tudi zdaj želim. Edino zdaj moram in želim sprejeti, da ima vsak svoj prag ali nivo sreče s katerim je zadovoljen.

Na univerzi sem imela profesorja, ki si je zadal, ne samo, da bo srečen, ampak, da bo nadpovprečno srečen. Tako je to. Zdaj pa je čas, da mi to uspeva. Z besedami, dejanji in energijo. Tudi sama si želim isto. V resnici pa sem nadpovprečno srečna. Živim svoje življenje in tako je čisto dobro. Zdaj. Vem, da je čas, da se še bolj uresničim.

Nenehno prihaja glas strahu v moje misli, kaj pa če… nisem dovolj, kaj pa če… v vseh različicah, no. Kaj pa bi mi rekel glas Ljubezni? Kaj pa če sem dovolj dobra, kaj pa če to zmorem in je to moja resnica, ki sem jo prišla živeti? Kaj pa če je že skrajni čas, da se poslušam in da živim po svoje?

Raje poslušam glas Ljubezni, ampak glas strahu mi kar naprej povečuje svojo glasnost. Zato je tako pomembno, da se umirim in da zaživim. Vem, da mi bo uspelo, saj mi že zdaj uspeva. Tako je. Čas je, da se prepustim in da vsi moji zakladi srca zasijejo. Ni potrebno več kontrole in slabe volje. Samo sem, to kdo sem. To bi naj znala jaz najboljše ali ne?! Seveda! Zdaj vem, kdo sem. Zdaj pa še samo tako živim, iz tega ven. To je zdaj moje veselje in radost.

Lepo življenje imam. Želim ga živeti pristno, ali pa ga sploh ne živim. Če živim kot želijo drugi, jih tako ne morem osrečiti, ker je zaklad v njih samih. Če ne pa bom saj jaz srečna, če živim po svoje. Tako je! Ena oseba več, ki je srečna, pa naredi ogromno razlike na planetu! To tako dvigne vibracijo in razsvetli prostor, da je kot vžigalica, ki prižiga milijon sveč, ki so pripravljene sijati, goreti in živeti za svojo srečo in da sledijo svojemu srcu. Čas je za sebičnost, da zares sledim svojemu srcu in tako vsaj jaz uspevam, drugi pa, ko si bodo to izbrali ali želeli. Kdo pa sem jaz, da bi jim govorila, da morajo biti srečni?!! Vse je izbira. Moje izbire so moje, od drugih pa – njihove – od drugih, ko je njihov pravi čas. Tako je! Kdaj pa je to, pa jaz res ne vem. Čas je, ko je. Moj pa je zdaj! Trdno zaupam v to!

Iskreno si želim biti srečna in slediti svojemu srcu in tudi bom. Zdaj! Juhu!

Ljubek spontan pristen lahkoten vesel radosten izjemen srčkan pisan ustvarjalen živahen dan poln navdiha srca!



Sledi svojemu srcu! To je tvoje veselje in radost! Zdaj pa je čas obnove in jasnosti! Življenje je lepo! Ljubi se in se polno izražaj kot Ljubezen, kajti to tudi si!

Ni komentarjev:

Objavite komentar