sreda, 28. februar 2024

BOGASTVO SRCA JE NEPRECENLJIVO!!!

 Nekaj čarobnega je v tem, da imam ogenj v peči in gledam rdeče plamene, kako se igrajo in poskakujejo, hkrati pa grejejo moj dom. Res mi je všeč, da imam toliko topline.

Imam toliko še za postoriti, da me kar zasipa z delom. Vem, da bi vse takoj! Zdaj! To me kar ohromi, da kar ne bi nič najraje. Ampak kot je rekel profesor na faksu, ki je bil nadpovprečno srečen, da se slona poje po kosih. Tako bom jaz tega pojedla po kosih. Ne jem mesa in ne bom naredila nič slonu, samo vse, kar imam za narediti, bom naredila po kosih – manjših delih. Če vsak dan naredim nekaj, se vsak dan bliže svojemu sanjskemu življenju. Pa če to ni razkošje, potem pa ne vem, kaj je.

Darila so darila in nič ne rabim narediti v zameno. Suazan Ashley me je spomnila, da če dajem, naj res dajem iz srca – brez drobnega tiska. Od drugih pa naj prejemam iz srca, brez podtalnih iger in neizrečenih pričakovanj ali namenov, za katere se nisem prijavila.

Zdaj je čas mojega užitka.

Bila sem na zabavi, že nekaj časa nazaj in bilo mi je zelo neprijetno, ko me je močno okajen moški pozval, da naj se zagovarjam, zakaj ne jem mesa. On pa ga ima tako rad. Sploh ne vem, zakaj sem se spustila v debato, ampak očitno, da sem bila tako dolgo tiho, da sem čutila, da res moram spregovoriti. Rekla sem mu, da zato, ker imam rada živali, samo ne na krožniku. Tu res nisem, da bi kogarkoli prepričevala, vsak je in živi po svoji vesti. Takrat sem čutila posmeh in sram, ker nisem kot drugi, zdaj pa sem ponosna, da sem povedala svojo resnico. Ni pa je treba več dajati na oglasno desko. Živi in pusti živeti. Živim in pustim živeti. Ne rabim se zagovarjati, da živim kot živim. Ni mi treba dokazovati, pojasnjevati, da bi me drugi razumeli. Tako me ne bodo. Razumeli bodo samo tisti, ki res gledajo z ljubeznijo. Brez pojasnjevanja. Zdaj pa lahko živim, kot živim. Tako je!

Res imam veliko dela in počutim se poraženo, vsaj včeraj sem se, da nisem naredila več. Samo človek sem. Otroški koraki. Počasi se daleč pride. Če se počutim krivo, pa še naredim manj, saj me to potem izčrpa in izžame tisto energijo, ki sem si jo želela uporabiti za pomik naprej. Zato od zdaj naprej brez občutkov krivde.

Drugi teden me čaka nekaj tako veselega, da se zelo veselim. Bom povedala, ko se bo zgodilo, kaj je. Mogoče bom celo priložila slike.

Res sem srečna!

Kaj pa tvoje življenje dela tako posebno – lepo – tvoje, da predeš kot mačka? Uživaj mi danes!

Ljubek pristen srčkan sijoč srečen svoboden lahkoten uspešen dan poln veselja in poljubčkov radosti!



Vsak trenutek šteje. Bodi v miru s sabo in bodi v prijateljskem odnosu s tem trenutkom. Toliko lepega ti želi podariti. Juhu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar