ponedeljek, 19. februar 2024

SVETI PROSTOR POSAMEZNICE

So dnevi in so dnevi. So samo dnevi. Rada imam dni. Kaj pa, če bi imela rada vsakega posebej? Kaj pa če bi ljubila vsakega čisto posebej?

Kaj če bi se udejanjala še malo bolj?

Zdaj se udejanjam, ko pišem!

Prej sem gledala tako lep film, ki mi je stopil srce. Glavno sporočilo je bilo, da dejanja govorijo glasneje od besed.

Lahko je izrekati besede in jih trositi naokoli.

Dejanja govorijo glasneje od besed.

Pa kako je to lepo!

Danes si želim, da bi moja dejanja govorila glasneje kdo sem, kot vse besede. Nič mi ni treba zares narediti, samo sem to kdo sem. To je moja popolnost. To je moja polnost. To je moja radostna rast. To sem jaz.

Mislim, da je čas, da neham z vsemi pridigami. Mislim, da je čas, da samo sem. Opazujem in sem polno prisotna. Tako lepo življenje imam. Zares. Ljubko in sočno. Srčno. Najbolj mi je dragoceno, da je srčno.

Srce je središče mojega bitja. Kako sem vesela, da sprejemam več in več odločitev na podlagi srca.

Ljubko življenje imam. Hvaležna sem za vse, kdo sem. Hvaležna sem in cenim vse, kar imam.

Danes je dan za negovanje. Čajčke. Limone. Česen. Ingver. Med. Tako mi najbolj naraste moj imunski sistem, no se poveča.

Razmišljam veliko o svobodi. Dana mi je, naravno. Tu sem, da se učim svobodne volje. Vsi smo prišli na planet, da se učimo svobodne volje, kot bi rekla Suzan Ashley – Kassandra. Svoboda je naša osnovna pravica. Koliko vsega se želim osvoboditi! Toliko nepotrebnih pravil je, ki so samo tu, da me uklenjajo v stare sisteme, ki več ne delujejo in se bodo vsi zrušili. Tudi to nam je rekla Suzan Ashley – Kassandra. Vem! Zato, ker smo pripravljeni na sisteme, ki pa resnično delujejo za nas! Mi smo jih izvolili, mi jih plačujemo – potem pa svojo moč izkoriščajo proti nam!? tako ne bo šlo več dolgo. Čas je, da se resnica izkaže, zares. Vse, kar ne služi svetlobi, naj se zruši zdaj. Pripravljeni smo. Vse je bilo zgrajeno od ljudi – za ljudi – zdaj pa je dovolj, da se izkorišča to proti nam. Dovolj je bilo! Zares!

Kakšen svet si želim ustvariti?

Svet, kjer je za vse vsega dovolj. Svet, kjer vladajo ljubezen, harmonija, mir in pristnost. Svet, kjer jemo zdravo hrani, pijemo čisto vodo in dihamo svež čist zrak.

To zdaj volim. Za to zdaj glasujem. To zdaj negujem. Čas je, da se vse staro poslovi in da prostor novemu. Zdaj pa je čas, da v sebi naredim prostor novemu in se neham oklepati navidezne varnosti starih sistemov. Naj se zrušijo, samo tako lahko nastane kaj novega in da temu vsemu čisti prostor – sveti prostor, kjer cenimo življenje in pristnost vsakega posameznika.

Življenje je lepo, že zdaj. Cenim to! Cenim, da si ustvarjam tako lepo življenje. Čudovito je. Izjemno. Ljubim svoje življenje. Zadovoljna sem.

Dejanja govorijo glasneje od besed. Kako lahko danes z dejanji ustvarjam Novo Zemljo?

Zahvaljujem se za vse lepo, kar je že.

Ljubek pristen nagajiv lahkoten srčkan jasen pisan iskriv zabaven vesel celovit sijoč dan!



Zares sledi svojemu srcu. To je zaklad. To je izvor svetlobe, ki je je dovolj, da osvetli tvoje življenje in življenja vseh, ki se jih dotakne. Življenje je lepo! Uživaj v njem. Življenje je čarobno! Praznujmo že zdaj vso čarobnost v nas samih in vsem okoli sebe!

Ni komentarjev:

Objavite komentar