sobota, 2. december 2023

Sij! Sij! Sij!

 Zanimivo je, da se valjam v vlogi žrtve. Nemoči. In nezaupanja vase. Samo, da si ne bi rabila priznati, kako zelo sem močna.

Dobro, da imamo kanaliziranja Kassandre – Susan Ashley, da vse to ozaveščam. V moje življenje nežno kot jutranji prvi žarki, sveti zavedanje svoje lastne ustvarjalne moči, s katero širim svetlobo na Zemlji in vsem vesolju. V sebi imam moč, da svetim kot opoldansko najbolj vroče sonce! Koliko dobrega bi mi to prineslo! Pa še ogromno drugim ljudem!

Zdaj je čas, da razženem oblake dvoma vase in si popolnoma zaupam! Dovolj je bilo skrivanja! Sonce sem!

Kako lahkot ti danes polno stopiš v svojo moč?

Ljubek sijoč srečen pristen vesel nagajiv lahkoten dan!



🌷 P.S.: Sij, moja draga! Sij! Zaupaj vase! Sonce si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar