četrtek, 30. november 2023

Zakladi povezanosti!

Kako v sebi najdem zavest Ljubezni?

Kako v sebi najdem moč Ljubezni?

Kako v sebi najdem božansko kraljestvo?

Vem, da si najprej sploh moram, no res bolj želim, vzeti čas zase. Bolj kot sem v tišini, na sprehodu, v meditaciji – bolj sem povezana z božanskim.

Imam pa tako zabavna motila, ki so mi vedno pri roki. Telefon, računalnik. No televizije nimam, ampak jo nadomeščajo filmi preko računalnika. Samo malo pogledam, kaj je novega. Pa kaj piska? Samo malo bom pogledala. Pa tako mine ena ura. Ali dve. Ali vso popoldne. Dan. Ali celo ves vikend!

Bom pomembno mi je, da ostanem pri sebi. Bolj pomembno mi je ostati pri sebi – v višji zavesti.

Mogoče lahko malo zmanjšam navezanost na tehniko. Začetek je pomemben. Začetek vračanja k sebi je izjemno dragocen.

Kako pa si lahko ti bolj pri sebi in povezana s kraljestvom svojega srca?

Ljubek pristen nagajiv srčkan vesel dan!



🌷 P.S.: Dopusti življenju, da ti podari resnične zaklade, ki jih ima le zate. Čisto Ljubezen in lepoto!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar