torek, 28. november 2023

ODGOVORI SO V TEBI!

 Vesela sem, da toliko delam na sebi in se raziskujem. Spuščam, kar mi ne služi.

Vedno sem se spraševala, kaj je moj smisel življenja na Zemlji! Zato sem prebrala veliko knjig, sploh o duhovnosti. Iskala sem na narobe mestih. Vsi odgovori so v meni!

Spraševala sem vodstvo! Iskala namige! Karkoli! Zdaj sem se sprijaznila, da je dovolj, če sem pristna! Ne sprijaznila! Sprejela! Jaz sem dovolj! Kajti, karkoli bom delala s srcem, bo to hrana za mojo dušo! Hkrati pa tako res najbolj prispevam k sreči in miru vseh!

Moj odgovor ni prišel od zunaj, kjer so nas naučili najprej iskati. Ampak je vedno samo v meni!

Si zaupaš glede odgovora?

Si zaupaš glede odgovorov, ki jih slišiš od znotraj?

Zate so! Ti več najbolje zate! Ti veš najbolje zase!

Ljubek pristen srečen vesel pocukrano lep dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu! Živi svoje poslanstvo! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar