torek, 28. november 2023

BLAGODEJNO ZDRAVLJENJE!

Življenje se pomika v pravo smer, če le sledim svojemu srcu! intuiciji! Včasih odlašam, da je že res prav očitno, kaj me kliče! Danes pa poslušam! Prisluhnem!

Vodi me Bog! Na vsakem koraku! Vse ti predajam! To ti »porihtaj«! To ti uredi! Pravzaprav vem, da je že urejeno, če predam tebi. Karkoli pomislim, urejeno je! Zrihtano je!

Sem vedno na pravem kraju, ob pravem času in s pravimi ljudmi!

Če pa obstanem se vprašam, komu še kaj zamerim? Sebi? Kje še zadržujem jezo?

Potem pa si nastavim časovnik in samo za pet minut boksam blazino. Izražanje jeze na zdrav način je zdravilno, hkrati pa me osvobaja.

Kaj si še želim odpustiti – sebi in drugim? Prosim za pomoč. Zaupam, da jo dobim. Prosi, tudi ti in takoj ti bo lažje. Mi sproščamo skupaj vse ovire v meditativni skupini s Susan Ashley! Prav blagodejno je. Zdaj se učimo sprejemati odgovornost za svoje življenje. Za vsa področja. Vsak teden je pestro.

Kaj še želiš odpustiti? Komu?

Danes izražaj jezo na zdrav način. Pridruži se nam na meditativni skupini na lovelighttruth od Susan Ashley. Skupaj je še veliko lažje!

Ljubek pristen nagajiv lahkoten vesel blag in nežen srčkan dan!



🌷 P.S.: Ostani povezana s svojim srcem! Ti več, kdo si!


Ni komentarjev:

Objavite komentar