četrtek, 30. november 2023

Najboljše za vse!

Včeraj sem imela študijski večer! Prav zares sem se lotila študiranj kanaliziranj od Kasssandre – Susan Ashley! Dve uri je minilo kot nič! Dobivamo tako zgoščene informacije, znanje, modrost, resnico, napovedi! Še bolj pomembna pa mi je potem sama refleksija, kje še lahko bolj odprem srce. Kako se še lahko bolj predam božji volji in mu služim, da bo ves svet boljši, ne samo moj?

Zadnje čase uživam v kuhanju. V jedi zlivam ljubezen, kar mi včasih bolj, včasih manj uspe. Včeraj sem delala vegansko polnjeno papriko s pire krompirjem. Rada preizkušam nove recepte. Rada pa imam tudi vikende, ko si po navadi skuham velik lonec čilija in potem bolj uživam v drugih stvareh. Prejšnji teden sem si naredila vegansko sarmo.

Želim si, da bi vsi uživali v zdravih, polnovredni hrani, pili čisto vodo in dihali svež zrak.

Kaj pa je tebi v veselje?

Danes se radostno razvijaj v veselje še malo bolj! Rada se imej!

Danes se razvajaj še malo bolj!

Ljubek pristen igriv lahkoten vesel srčkan dan!



🌷 P.S.: Zabavaj se! Za tvoje življenje gre! Vzemi svojo srečo zelo resno!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Pharrell Williams - Happy ... https://youtu.be/ZbZSe6N_BXs

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar