petek, 1. december 2023

Prenova v zaupanje!

 Danes zaupam življenju, da sem vedno na pravem mestu. Spuščam udobje, ki sem si ga ustvarila v zameno za čarobno življenje. Stopam iz utesnjenosti v polno sijanje.

Danes se bom razvajala. S kopeljo. Čajčkom. Si lepo uredila lase. Z nežno glasbo.

Pričakujem, da se bo življenje obrnilo na še boljše!

Pričakujem, da bo še bolj pristno in meni v veselje!

Pričakujem, da imam življenje tako lepa presenečenja zame, da si tega sploh ne morem zamisliti.

Moje srce je odprto. Pripravljena sem opustiti stare navezanosti in zadihati svež zrak svobode in Ljubezni. Miru.

Kako si lahko danes ustvariš čaroben dan?

Ljubek pristen vesel čaroben sijoč tople srčkan dan!



🌷 P.S.: Bodi prijazna do sebe. Stopi naprej v Ljubezen. Že zdaj si ljubljena. Vso vesolje te podpira v prenovi. Bodi povezna s sabo! Zaupaj si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Pharrell Williams - Happy ... https://youtu.be/ZbZSe6N_BXs

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar