sreda, 29. november 2023

TI VEŠ!

Če zaupam Bogu, zaupam, da se bo vse vedno uredilo v moje najvišje dobro! Samo zaupam! To pa je tudi največ, kar lahko naredim!

Vedno zaupam v dober razplet! Vse se odvija v moje najvišje dobro in dobro vseh. To je popolnost! Jaz nisem popolnost, ker to bi pomenilo, da sem dokončana. Zaključena. Dodelana do konca, kot bi rekla Kassandra – Susan Ashley.

Uživam v iskanju in odkrivanju svoje pristne srčne narave. Ne iščem pa popolnosti! Niti v sebi, niti v drugih.

Na meditacij s Susan smo imeli temo odgovornosti. Jaz sem odgovorna, da sem to, kdo sem. Nisem pa odgovorna, da sem to, kar si drugi želijo, da sem. Kar cingljalo mi je v glavi! Bing! Bing! Bing! Bing! To je njihova odgovornost! Moja pa, da živim pristno.

Veselim se življenja svobode!

Kako pa si ti samoodgovorna?

Ljubek pristen sijoč vesel odgovoren lep srčkan dan!



🌷 P.S.: Zaupaj si! Ti veš, kdo si! Zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar