nedelja, 31. december 2023

LJUBEZEN SE OBČUTI FANTASTIČNO! NAJBOLJŠE!

Kaj če bi se usmerili – no – govorim zase – vedno in predvsem – na rešitve?

Včasih pa je tako intenzivno, da je bolje, če se samo sprostim in uživam v trenutku. Rešitvam pa dopustim, da me same dosežejo. Bog že ve, kaj dela. Vseeno pa sprejemam odgovornost, da sama naredim, kar lahko. Danes je sprostitev najboljše, kar lahko. Tako je. Sproščena sem! Juhu!

Lepo mi je, da zdaj pijem čaj. Danes sem naredila mini pite v modelčkih za mafine in so bile dobre. Rozine so dale tisto pravo sladkost. Delam jih po receptu Medicinskega medija, samo da sem združila ovsene kekse in nadev za pito. Pa je celo uspelo! Božansko dobri so! Keksi – no pita! Kekso-pita!

Zdaj dežuje zunaj in danes je bil dan praznovanja nekaj novega in dragocenega. Lepo mi je bilo, da sem lahko to, kdo sem. To mi je vedno največji privilegij. To je moja legenda. To je moje poslanstvo. Vedno sem vodena, da ko mi je vid zamegljen, me drobna lučka – iskrica – spodbudi, da sem spet jaz. Kot bi me Bog vedno dosegel. Pa saj jaz sem del Boga, kot bi rekla Kassandra – Suzan Ashley. Bog me vedno doseže.

Rada ustvarjam, karkoli je to. Ali je peka mini pit, ali najboljša solata na svetu ali pa slikanje. Zdaj sem začela z akvareli, pa je zanimivo. Nastal je nežno roza cvet, ki se popolnoma razcvetel in se razširil na vse strani.

Življenje je res lepo.

Kaj če bi danes vadila, da sem to, kdo sem, ne glede na vse?

Kaj če bi vadila, se odprem rešitvam, ne glede na vse?

Kaj če bi uživala še malo bolj v ustvarjanju in bila polna veselja?

Včasih sem oboževala ustvarjalnost oblačenja v barve in zdaj je čas, da spet to strast najdem.

Kaj če bi danes vadila, da vidim v vsem priložnost ali rešitev?

Vse poti me vodijo k sebi nazaj v srce.

Želela sem napisati, kako dragoceno mi je branje knjig, ker me dvignejo. Spomnijo me, kaj je moje poslanstvo, da lažje potem spet bolj odločno sijem in sem na svoji srčni poti.

Že od nekdaj ljubim knjige. Listanje knjig pri babici, ko je kuhala, je moj ljubi spomin nanjo. Dala mi je toliko dobrega. Dala mi je pristno sebe, kar pa je najbolj dragoceno. To je njena največja dediščina, da sem se ob njej čutila ljubljeno in sprejeto, tako kot sem. Videla je mojo vrednost, jaz pa njeno. Rada sem imela njene tople mehke oči, ki so me gledale s tako milino in toplino. Rada jo imam, še zdaj in za vedno. Ona je bila moja dobra vila. No ne vila, vile so mi tudi pri srcu, moja dobra zaveznica. Bila je moja spobujevalka dobrega v meni in je to tudi jasno videla v meni. Kljub temu, da je imela sama zelo težko življenje, je na mene prenesla toliko topline in ljubezni. Zelo mi je dragoceno to njeno doživljanje mene in iskrena radost nad mano. Ljubezen. Res je. Tako se občuti ljubezen! Dobro! Ljubezen se občuti fantastično! Kot bi rekla Oprah – Love feels good!

Danes uživaj v sebi, v tem kar delaš in vseh drugih!

Ljubek pristen nagajiv lahkoten vesel živahen umirjen jasen hvaležen kreativen zaupljiv iskren topel mil povezan srčkan dan poln smeha!



Življenje je lepo! Danes mu razpri roke in sprejmi vse dobro, kar ima zate! Najboljše! (Na to nas je spomnila Kassandra – Suzan Ashley) Odpri srce!

Ni komentarjev:

Objavite komentar