petek, 5. januar 2024

POMEMBNOST STIKA

Jasnost je naša moč. Vse to nas uči Kassandra – Suzan Ashley. Živimo svojo misijo, poslanstvo. Točno to, za kar smo bili rojeni.

Vse je za nas.

Življenje je polno čarobnosti.

Življenje je polno lepih čarobnih trenutkov. Opazim lepo? Ali gre kar mimo mene?

Danes se je proti sončnemu zahodu skozi oblake videla tako velika krogla sonca, kot bi bila rahlo zadimljena od oblakov in bi se tako lahko videl ves okrogel obris. Vse je bilo čarobno kot v počasnem posnetku so se oblaki, bolj megla, premikali mimo sonca. Malo so ga razkrivali in malo skrivali. Res je bilo lepo. Sijalo je medlo svetlo rumene barve.

Danes sem opazila lep vrt pri sosedi in ima tako lep paradižnik. Pri nas pa je polno kumaric in bučk! Skuhala sem si tako dobro juho iz lisičk, bučke in krompirja. Dobra kremna juha je bila. Všeč mi je počasno kuhanje v velikem loncu, kjer imam potem hrano pri roki, ko jo potrebujem.

Danes praznujem! Privoščila sem si nekaj dobrega. Samo zame in potem bom pogledala film in uživala. Želim si pogledati romantičnega. Malo za dušo in razvajanje.

Všeč mi je, da je ves dan sijalo sonce. Prav pogrelo je vso naravo in izsušilo razmočeno zemljo.

Srečala sem tako prijazno sosedo, s katero je bilo tako fajn klepetati. Povedala je zgodbo, da sem bila ganjena do solz, ko sem jo poslušala. Povezovanje z drugimi je dragoceno.

Kaj je zares pomembno?

Odnosi. Pristni odnosi. Toplina. Iskrenost, pristnost v vseh pogledih. Srčnost. Namen. Sledenje svojemu srcu.

 Vse najslabše, kar se lahko zgodi, če res sledim svojemu srcu je, da začnem od znova. Kar sem že velikokrat naredila in lahko spet. Če pa se zgodi vsaj nekaj od najboljšega, pa uživam svoje življenje na polno.

Srkam vse dobro. Iskrena sem do sebe, kaj si zares želim in potem stopam odločno proti svojim sanjam. Vsak dan korak bliže. Vsak dan malo. Vsak dan sem še malo bolj usklajena. Ne rabim skrbeti, vodena sem vsak dan sproti. Življenje je čudovita igra polna lepih presenečenj. Zdaj uživam ta trenutek.

Opažam, da veliko stvari vem. Pa jih zares živim? Ali samo zbiram informacije, živim pa še vedno isto? Zdaj pa je čas vaje in udejanjanja. Življenje je čudovito!

Srečna sem.

Ljubek pristen vesel radosten lep sončen sočen živahen srčen srčkan bogat ustvarjalen dan!



Čuti, kako zelo te življenje ljubi vsak dan. Življenje te ljubi, bi rekla Louise L. Hay. Nastavi mu lička, da te nežno poljublja kot jutranji topli sončni žarki. Vredna si ljubezni. Sij!

Ni komentarjev:

Objavite komentar