sobota, 5. avgust 2023

Podcenjevanje sreče in prijaznosti!

 Kdo si ti, moja draga?

Kako bi opisala svoj stil?

Uživam v oblačenju in danes imam ozko rdeče krilo in rdečo majčko! Vso moje razpoloženje se spremeni, ko se oblečem izvirno! Na majici mi piše: »All we need is fun!«

Pa še res je! Vse, kar potrebujmo - ali potrebujem - je zabava!

Pa to je čista resnica! Vse izgleda tisočkrat boljše, če se nasmejim! Veselje, sreča in dobra volj so podcenjeni!

Kaj vse nas učijo v šoli! Same bedarije! Podatke, ki jih imaš na voljo v sekundi, če jih želiš! Kakšna izguba časa! Namesto, da bi mas usmerjali v pristen stik sabo, s svojim resničnim poslanstvom, pa nas usmerjajo v stroj sistema pohlepništva! Za vse bi bilo in je vsega dovolj, če dela vsak, kar ljubi!

Zdaj pa nismo več žrtve sistema! Vsak sam se odloča, kako bo živel! Ne gre več za golo preživetje, ampak uspevanje na vseh ravneh! Svobodni smo!

Svobodni smo, da izbiramo življenje, ki nam je pri srcu! Bolj in več kot izbiram veselje in srečo, več ga je v mojem dnevu! In posledično življenju!

Zdaj dajem užitku, sreči, veselju, igrivosti, smehu, zabavi pravo vrednost! Vse to je neprecenljivo za mojo dušo, moj um in moje telo! Sem magnet za ljubezen in veselje!

Tudi prijaznost in dobrota sta bili podcenjeni! Čas je, da jim povrnemo slavo, ki si jo zaslužita! Svet ke takoj lepši!

Kako lahko danes vneseš več veselja v svoj dan? Bodi prijazna – tudi s sabo! Dragocena si!

Ljubek radosten zabaven vesel lahkoten kreativen blažen vzhičen užitka poln dan!



Zaljubi se v svoje življenje in danes izbiraj več veselja, sreče in ljubezni!

Ni komentarjev:

Objavite komentar