nedelja, 30. julij 2023

Jasnost 500 na uro!

 Zanimivo, kako hitro vse postaja jasno! Kot bi se iz jutranje neprepustne megle povzpela v trenutku na najvišji vrh, ki ga meglenost niti slučajno me more doseči!

Nič več prespraševanja in dvomov vase! Nič več občutkov krivde! Samo sledim svojemu srcu!

Preteklost je bogata knjižnica izkušenj, na katero sem zelo ponosna! Dala mi je uvide in modrost! To so moji trdni temelji!

Hvaležna sem vsaki osebi, ki je z dobrim ali manj dobrim, tlakovala mojo srečno srčno pot. Zdaj pa je res utrjena!

Moje srce je mi je vodnik! Takoj začutim mir ob resnici, ne glede kako boleča je videti na prvi pogled!

V mojem srcu vlada mir, ki ga nič ne more izbrisati ali zamajati! Moje srce je dom Bogu! In z Bogom je vse mogoče!

»Bog najde pot, kjer poti ni!«

Florence Scovel Shinn

Zaupam svojemu srcu! Še bolj pa zaupam Bogu!

Si zaupaš? Zaupaš svojim občutkom? Zaupaš Bogu? Zaupaš Ljubezni?

Ljubek srečen vesel dan!



Vredna si dobrega življenja! Zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar