četrtek, 3. avgust 2023

Zares srečno!

 

Zanimivo je, kako dovoljujem mnenjem drugih, da vplivajo name. Kot bi si bolj želela, da me imajo radi in da jim ugajam, ko da bi zares živela srečno!

Kdo ima glavno vlogo v mojem življenju?

Kdo je glavna zvezda mojega življenja?

Jaz!

Eh, pa daj no! Res!?!

To ni smešno! Malo pa je! Malo pa je res!

Zakaj bi se morala opravičevati, dokazovati, primerjati, tekmovati z drugimi ali pred drugimi?

Vsak ima svojo vlogo, ki je jaz ne poznam. Zato jim lahko dam mir!

Poznam pa sebe in svoje poslanstvo! To pa je moja moč in največje sijanje ljubezni na mati Zemljo in vso vesolje! Samo sledim svojemu srcu!

Pa tako enostavno, pa tako težko! Edina prava pot in hkrati najlažja zame, drugi pa tako imajo s svojo srčno potjo dovolj dela. Samo jih je treba postaviti nazaj v perspektivo! Tako je!

Kdo je zvezda tvojega življenja?

Kdo je res zvezda tvojega življenja?

Kdo?

Ljubek radosten nagajiv lahkoten ustvarjalen dan!



Življenje je lepo! Življenje je čarobno! Odpri lepoti svoje srce!

Ni komentarjev:

Objavite komentar