petek, 4. avgust 2023

Prazničnost obstoja!

 Si že kaj praznično razpoložena? Ali si še kaj praznično razpoložena?

Kakšno vzdušje ustvarjaš v svojem svetu?

Praznuješ to, kdo si?

Vsak dan je dan za slavje! Vsaka malenkost je vzrok prazničnosti!

Kaj se zavedaš, kako je življenje radodarno z lepotami in čarobnostjo?

Pogledam nežno sonce, spet je prišla vrana na najvišjo in najtanjšo vejico breze. Krakala je tako močno, da se je verjetno držala z vsakim krempljem posebej,  da ni izgubila ravnotežja. Vprašala sem jo, kaj mi želi povedati, pa je bil odgovor močan jasen prediren: »Kra, kra, kra, kra, kra, kra!«

Saj mi bo sporočilo razodeto! Na nekaj me je prišla opozoriti: »Osredotoči se! Dobro je v tebi in okoli tebe! Čas je! Sij! Stopi naprej, če tudi sama!«

Včeraj pa sem videla ob cesti kokoš, ki je nepremično imela glavo v velikem zelenem grmu! Ves čas se ni premaknila niti za milimeter! Mogoče je mislila, da se je dobro skrila. Kaj je videla?

Kje se jaz skrivam? Tiščim glavo v pesek, da se mi ni treba pomakniti naprej?

Če še vedno krivim kogarkoli za svojo preteklost, sedanjost ali prihodnost, sem v vlogi žrtve. Ni več sodnika. Vse je bilo razpleteno zame. Vse sem izbrala, da lahko zdaj živim bolj pristno in polno! Vse!

Se še kje počutiš kot žrtev? Predaj to bogu, predaj ljubezni! Sama pa svobodno živi naprej s pridobljeno modrostjo!

Ljubek srečen srčkan pristen nagajiv lahkoten jasen svoboden dan!



Uživaj v svobodi ustvarjanja novega dne in nove Zemlje! Ti si center svojega vesolja! Zdaj! Obrni svoj svet v srčno smer!

Ni komentarjev:

Objavite komentar