sobota, 6. maj 2023

Zaupam!!!

Kaj zate pomeni užitek? Se lahko danes sprostiš?!

Vedno bolj zaupam v veličasten načrt boga. Zaupam v prečudovit načrt vesolja. Vse manj zaupam v svoje moči, ker vem, da je moja moč samo pretočnost za ljubezen! Vedno bolj pa zaupam v ljubeče skrben mile niti v ozadju, ki vse prepletajo v čarobne trenutke sedanjosti. Zaupam, da sem vodena prav. Zaupam, da se skozi mene uresničuje božanski načrt. Hkrati zaupam, da je dober tudi zame. Počutim se ljubljeno in radostno. Počutim se sprejeto.

Počutim se sproščeno v tem dnevu in nasploh. Kaj je lahko še lepše!?

Zaupam, da je že vse urejeno v moje najvišje dobro. Jaz samo sledim pozitivno navdihnjeni akciji. Potem sem priklopljena. Potem sem tukaj. Tako zares živim.

Se lahko prepustiš božanskemu načrtu zate in hkrati zaupaš, da je to najboljše, kar se ti lahko zgodi?

Prej sem verjela, da moram jaz poiskati neke vire na silo in delovati na vso moč. Zdaj pa bolj zaupam, da se mi nikamor ne mudi in da sem vsak trenutek sproti vodena.

Božansko življenje imam. Sploh, ker sledim svojemu srcu in intuiciji!

Res mi je lepo, da živim na tako dragocenem in unikatnem planetu!

Ljubek iskren navihan jasen lahkoten vesel dan!



🌷 P.S.: Bodi, kdo si v resnici. Čarobnost tvojega srca je neprecenljiva! Izražaj svojo ustvarjenost – to je tvoja prava narava. Uživaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar