nedelja, 7. maj 2023

Sprevidi Ljubezen v sebi!

Lahko danes zares sprevidiš svojo lepot in radost v očeh? Se lahko prepustiš lepotam bivanja? Tako rada sem to, kdo sem. Zdaj pa je čas, da zares zasijem.

Še malo pa grem kuhati in komaj čakam. Rada pripravljam dobre jedi za druge. Rada preizkušam kaj novega.

Rada živim po svoje. Rada imam tišino in mir, ki me obdaja. Zdaj gledam moje lepe rože. Rastejo kot divje in res so izjemne. V letu so se kar razmnožile in razrastle. Prav lepe so! Vedno več prostora imam v domu. Vse se lepo pomirja. Energije se umirjajo. Moj dom postaja vedno bolj moj.

Koliko daš na mnenja drugih?

Lahko bolj in bolj poslušaš sebe?

Zakaj ti je mnenje drugih tako pomembno?

Vedno ko sem dajala preveč pomena drugim mnenjem, je bila to oblika prilizovanja.

»Poglej me, kako sem dobra in te cenim, da sem izbrala tvoje mnenje.«

V sebi pa sem se počutila prazno in bedno. Potem se je še pa tako vedno izkazalo, da bi morala poslušati sebe. Imam danes svojo hrbtenico? Imam danes svoje tipalke naravnane na srečo in ljubezen?

Uh, pa to očitanje s sebičnostjo. Kdo pa bo poskrbel zame in me dal v kad, če sama ne bom poskrbela za svojo sprostitev. Že spet sem za dva dni odložila kopel! Danes pa bo! Pa je, kar je!

Sebičnost je lahko obojestranska. Od nekoga, ki nekaj želi, da storiš za njega – kar je definitivno sebično. Ali pa sem sebična in res nekaj storim zase. Lahko pa rečem tudi da zaželenemu, če mi je. Ampak samo iskreno, če mi je.

Ljubek radosten lahkoten jasen blažen edinstven vesel razigran dan!



🌷 P.S.: Čarobnost je vse naokoli, zdaj pa jo spusti še v srce! Tam domuje ljubezen!

Ni komentarjev:

Objavite komentar