petek, 12. maj 2023

Daleč sem že prišla!

Ponosna sem nase. Daleč sem že prišla. Ustvarjam si življenje in lahkotnost, kamorkoli grem. Sijoča sem. lahko sem še bolj raziskovalka. Lahko še bolj razvijam svojo modrost.

Razmišljala sem o tem, da kar je od znotraj to je od zunaj. Koliko blokad imam v sebi, ki jih seveda spregledam in vidim odgovorno, kot priložnost za radostno rast in ne kot občutek nemoči ali žrtve. Seveda se vsake barikade ustrašim najprej, potem pa jo nežno kot voda malo po malo nagrizem ali najdem pot okoli.

Delam na sebi. Pišem. Seveda se še veliko delu tudi izogibam, saj imam občutek, da bi lahko naredila še malo več ali še kaj več. Ampak smisel življenja je tudi igranje. Smisel je tudi radost in potovanja. Lepota tega trenutka je neprecenljiva. Me prav zanima, kam me bo življenje še poneslo! To je prava pustolovščina.

Rada potujem. Res. To je meni čista radost. Želim si partnerja, ki bo tudi rad potoval in skupaj bova odkrivala skrite bisere vesolja. Rada imam drugačnost v kateri se znajdem, dobivam kar občutek živosti in lepota me preplavi. Kar ne more se načuditi na kako lepem planetu živim. Vse je veličastno. Komaj odkrivam lepote našega ljubega planeta Zemlje. Rada opazujem zvezde. To me pa poveže z globinami v sebi in me čisto zdravi.

Kdo si, moja draga, pa ti v resnici? Kaj te zares veseli?

Ljubek radosten lahkoten živahen pustolovski pristen edinstven celovit zabaven žareč sijoč dan!



🌷 P.S.: Danes si ustvari dan, ki ti bo v čisto radost in veselje. Ljubka si taka kot si – zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar