ponedeljek, 8. maj 2023

Življenje je še lepše!

Kako si kaj danes – zares?!

Dovolj je bilo sledenja in zasledovanja nekih tujih ciljev ali motivov. Lahko poslušam druge, vseeno pa je moja odgovornost, da se odločim zase – sebi v prid in zadovoljstvo.

Zaznala sem, da se želi tema prikrati in mi spodnesti tla pod nogami, tako da ne bi ustvarjala, da bi se spraševala, če ima sploh smisel, kaj delam?! Seveda ima! Jaz bolj sijem in žarim. To pa je tudi dovolj! Če osrečim sebe v svojem življenju, je moj namen dosežen! Želim si biti srečna.

Rada bi se bolj igrala in bila bolj igriva! Rada bi se več veselila in bila bolj spontana! To si bom omogočala in še bolj dajala prostor igri in spontanosti.

Kako se lahko igraš danes? Kako si lahko bolj igriva v vseh trenutkih?

»Samo nasmej se in življenje je takoj lepše.«

Podobno je govorila Marie Diamond – ona že ve! Zakaj pa se ne bi smejale?! To je naš čar in naša radost v vseh pogledih. Zdaj je naš čas! pristno veselje je najbolj dragoceno.

Kako lahko danes malo bolj uživaš?

Ljubek srčkan srečen sončen sijoč živahen kreativen dan!



🌷 P.S.: Življenje je prekratko, da se ne bi igrali in se smejali. Zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar