petek, 5. maj 2023

Ti tudi?!

Kdo ti je najljubši?

Kaj pa ti sama sebi, si si všeč?

Vedno bolj ljubim svoje življenje. Sprevidela sem, da sem želela od drugih to, kar si niti sama nisem želela ali zmogla dati.

Spoštovanje.

Ljubezen.

Sprejemanje.

Kako me lahko drugi spoštujejo in cenijo mene ter moje delo, če ga jaz najprej ne?

Tu sem, da bi živela svoje poslanstvo. In če komu ni všeč, se res ne rabi ukvarjati z mojim načinom življenja, ampak lahko živi seveda po svoje mirno naprej in se osredotoča na svoje poslanstvo. To je njegova pravica in čisto po resnici – odgovornost.

Nihče ni tu, da bi me sodil. Zato sem svobodna v izražanju sebe.

Še bolj pa me prizadenejo pripombe (namerne ali nenamerne) prijateljic. Ampak sem se že naučila, da niso gurujke mojega življenja. Nihče ni. Samo jaz sem gurujka svojega življenja. To je to. Prijateljice so mi želele samo pomagati. Če pa pogledam njih same, pa tako same sebi dajejo nasvete oziroma predloge, ki bi jih same želele ali morale slišati. Saj vem, da to zveni obsojajoče. Ali strogo. V resnici pa je samo resnica. In resnica osvobaja.

Tako je vse, kar pišem, samo zame, da se jaz prečistim. Ni nasvet, niti ni predlog. Je samo moje ponotranjanje idej in izlivanje iz srca, ki koristi najbolj meni. Če pa komu drugemu, pa je tudi dobro.

Kako si lahko danes gurujka bolj sebi in izliješ svoje srce v ta dan, da bo res čaroben?

Ljubek prijazen čaroben iskriv radosten lahkoten vesel dan!



🌷 P.S.: Bodi prijazna do sebe. Vse je proces radostne rasti odstranjevanje vsega naučenega in vtepenega v glavo. To so stari časi in stari sistemi, ki nam več ne služijo. Zdaj ustvarjamo nove z novim srečnim načinom življenja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar