sreda, 3. maj 2023

Samo sij! NAJBOLJMOČNO!!!

Kako sem vesela, bog me je uporabil! Bilo je fenomenalno in res sem uživala v tem! No, v razlaganju, kaj se je zares zgodilo. Posredovala sem naprej informacije! Bilo je božansko. Jaz pa sem tu za laike in vesela sem, da lahko to uredim in temu ugodim! NAJBOLJMOČNO!!!

Zdaj pa se počutim kot boginja! Počutim se, da živim svoje najboljše življenje! Tako, zdaj pa zares cvetim! Tako fenomenalno se občuti biti pristna. Prej sem poslušala video pevca, ne vem katerega, kako je bilo dovolj čakanja, da nas drugi potrdijo in sprejmemo to, kdo smo. Samo bodi kot si in sij najbolj močno kar lahko! Svet potrebuje tvojo luč! Ne čakaj niti trenutka več! Zdaj je tvoj čas preobrazbe v vseh pogledih! Kaj preobrazbe! Samo otresi, kar so ti naložili od zunaj in bodi, kdo si. Dovolj je bilo zapravljanja časa z iskanjem potrditev in dokazovanjem! Samo sij! Naj te sprejmejo ali ne – ti si – kdo si! Zdaj pa bodi še bolj to, kdo si – naprej.

Toliko sranja nam prodajajo skozi sisteme, šole, programiranje vseh vrst, medije, politiko, zdravstvo – to je vse mrtvo. To je vse služenje bolj zasužnjevanje našega ustvarjalnega izražanja. Smo pristni, vsak zase – čudoviti in zdaj je čas, da to zares živimo.

Danes živi svojo resnico. Kako jo lahko živiš še malo bolj? Sij! Razcveti se! Zdaj je tvoja pomlad, ne glede na druge okoliščine in ljudi – cveti še bolj!

Ljubek cvetoč sijoč dan!



🌷 P.S.: Življenje je lepo. Zdaj pa odpri srce tej lepoti svoje narave in narave, ki te obdaja!

Ni komentarjev:

Objavite komentar