nedelja, 30. april 2023

Pogovarjane z rožicami!!!

Moje rože so se tako razrastle, da je tukaj pravi gozd! Čas je, da jih zalijem. Všeč mi je ta zelena džungla. Prav pomirjajo me. Zdaj imam občutek, da me gledajo. Res so lepe! Imam občutek, kot da se je čas ustavil in smo samo me tukaj. No, saj smo. Prav čutim njihovo prisotnost. Živost. Lepe so, zares!

Seveda sem zdaj poslušala toliko o preureditvi doma, da si to želim vpeljati!

Če tako pomislim, saj ne rabim nič kaj manifestirati. Rada bi samo udobno življenje, ki pa je seveda srčno pristno. To mi je dovolj. Rada pa bi delila svojo modrost naprej. To mi je najvišji cilj. Po srcu sem raziskovalka in učiteljica. Zdaj to vem. Ne po šolsko, ker tam nas programirajo za ubogljive črede. Moj namen poučevanja je, da pridobim modrost, znanje – to uporabim pri sebi – in potem delim naprej. Drugi pa ga uporabijo ali ne! To pa je njihovo življenje in njihova odgovornost.

Kaj je tvoje poslanstvo?

Kaj tebe poživlja?

Kaj tebi požene kri po obtoku in ti prebuja veselje?

Nič ni več ali manj vredno! Tudi, če je kuhanje – je fantastično! Sama rada dobro jem! Prav super je, če ti nekdo skuha iz srca. Karkoli je, samo da ti razsvetli zavest in vso tvoje bitje in ves tvoj dan!

Ljubek srečen pristen lahkoten nagajiv spontan ljubeč dan!



🌷 P.S.: Prečudovita si že zdaj! Ceni se!

Ni komentarjev:

Objavite komentar