sobota, 29. april 2023

Pismo jasnosti!

Poslušala sem videje Marie Diamond o ubranosti doma. Ima novo aplikacijo, ki sem si jo namestila. Pokaže ti strani neba in kje so tvoja glavna področja. Usklajeno je s feng shujem in metodo tokov in vorteksov energije. Vsak ima svojo osebno številko. Prav zanimivi vpogledi področij doma kot negovalca mojega uspeha, zdravja, ljubezni in uspeha. Seveda bom to vse vpeljala. No, ne vsega, čim več.

Bila mi je tudi všeč njena metoda pisanja ljubezenskega pisma partnerju, ki si ga želim priklicati v življenje. 

Na prvi list napišem vse lastnosti, ki si jih želim pri partnerju. Rad pleše. Ima dober smisel za humor. Rad radostno raste. Je vesel in spontan. Rad potuje. Se zdravo prehranjuje. Zdaj ko gledam seznam pri sebi, je kar splošen. Lahko grem bolj v podrobnosti. Uh, seveda, rad kuha. Je strasten in nežen. 

Drugi seznam je najin življenjski slog. (Živi svoje poslanstvo. To še je iz prejšnjega seznama. Pa on pride do mene. To je še tudi iz prejšnjega seznama. Kako sem lahko pozabila, da je srčen, dober, srečen in pristen!?!) Zjutraj skupaj meditirava, piševa, se rada prebujava skupaj. Pojeva zajtrk in uživava dan v raziskovanju okolice. Kaj takega! 

Tretji seznam pa je, kaj partner ljubi na meni. Igrivost. Smisel za humor. Domačnost. Sproščenost. Mojo inteligenco. Mojo srčnost. Spontanost. Estetiko. Povezanost z naravo. Kako sledim svojemu srcu. Ceni moje ustvarjanje. Rad ima mojo razširjeno družino. Romantiko. Torej, vse, kar ljubi na meni.

Potem pa to daš v kuverto z napisom Univerzum, Bog ali Angeli, karkoli tebi pomeni višjo silo in to potem zažgeš. (Za vsak slučaj si naredim kopijo, da lahko to potem primerjam z rezultati.)

Kako si lahko danes jasna v svojih željah? Daj univerzumu jasno sporočilo, kaj si zares želiš. občuti to v srcu. Potem pa dovoli, da te najde.

Ljubek srčkan igriv dan!



🌷 P.S.: Kaj če bi danes zaupala, da so tvoje sanje lahko uresničljive?! Bodi kdo si. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar