petek, 28. april 2023

Ogreje mi srce!

Plešeš kaj skozi dneve? Se poslušaš?

Postalo mi je jasno, zakaj me neke stvari – na primer ples – bolj vlečejo kot druge. Nekaj v meni, moje telo ve, kako se najlažje spraviti v ravnovesje in žari največje zdravje. Lahkotnost gibanja in igrivosti, dobre glasbe je moj čas cvetenja duše. Zakaj si tega ne bi podarila danes?

Čas kar mine. Kaj če bi delala vmes kaj takega, kar mi res ogreje dušo in srce? Čas je praznovanja. Čas je uživanja. Čas je smeha in veselja. Čas je povezanosti. Čas prijateljstva.

Kdo si v resnici?

Danes zasij v vsem svojem sijaju.

Kaj zate pomeni sijanje?

Ljubek sijoč pristen lahkoten nagajiv igriv bleščeč pristen razigran dan!



🌷 P.S.: »Sledi svojemu sijaju!« Joseph Cambpell Zares sledi svojemu srcu, moja draga. Zdaj je tvoj čas!

Ni komentarjev:

Objavite komentar