nedelja, 23. april 2023

Najbolj srečna!!!

Praznuješ kaj svojo povezanost z naravo? Praznuješ kaj sebe? Praznuješ življenje? Praznuješ, da si živa? Praznuješ, da imaš prijateljice? Praznuješ, da imaš avto? Praznuješ, da imaš dom?

Kaj je tvoje največje praznovanje?

Kako lahko danes praznuješ ta trenutek?

Se dobro počutiš v svoji koži?

Praznuješ lepoto narave in se s tem povezuješ s svojo notranjo lepoto?

Kdo si v resnici?

Kaj te veseli?

Jaz sem najbolj srečna, ko se lepo udobno oblečem, se zavijem v klopčič in berem na sedežni. To je moje udobno življenje. Potem tišina prežame in se naseli v vsako celico mojega bitja. Tako se ustvarja mir v meni in me zdravi.

Rada sem to, kdo sem. Rada sem lepota in življenje.

Rada sem pristnost. Rada sem igrivost.

Kaj pa si ti rada? danes to izbiraj in si dovoli malo bolj cveteti. Sreča je tvoje naravno stanje. Sprosti se v to – da si to – kdo si – v resnici!

Ljubek pristen nagajiv srčkan lahkoten edinstven vesel celovit dan!




🌷 P.S.: Čarobnost tvojega doma, srca te objema – sprosti se v radosti sveta in srca.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ti! Zdaj! ... https://youtu.be/FlSWSXVWiAk

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Željko Bebek - Ne spavaj mala moja muzika dok svira ... https://youtu.be/M3xwcGqrBUM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar