sobota, 22. april 2023

Ustvarjalna sočnost!

Življenje je lepo in radostno. Zdaj je moj čas ustvarjanja. Zdaj je moj čas radosti in izpolnitve.

Kaj pa si želim ustvarjati?

Srečo.

Radost.

Veselje.

Raziskovanje.

Potovanje.

Smeh.

Sproščenost.

Lahkotnost.

Milino.

Prijaznost.

Mir.

Zdaj to sprejmem in ustvarjam polnih rok.

Kako bedno se občuti, ko nisem v visoki vibraciji! Samo zato, ker sem že velikokrat izkusila visoko vibracijo, je še pa toliko bolj bedno, če nisem v toku Ljubezni. Kaj lahko zdaj naredim, da se počutim boljše? Zdaj poznam odgovor. Takoj zdaj pa to tudi naredim. Tako je!

Jaz sem močna bolj – kot si sploh lahko predstavljam!

Kako se lahko danes počutiš malo boljše? Kaj želiš ustvarjati?

Ljubek ustvarjalen srčkan srečen pristen lahkoten živahen dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu! Božansko se vedno pretaka skozi tebe! Zdaj pa odpri srce ljubezni, da še je bolj pretočno!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ti! Zdaj! ... https://youtu.be/FlSWSXVWiAk

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Bryan Adams - I'm Ready ... https://youtu.be/9_h2FrcZjQs

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar