četrtek, 20. april 2023

Polno srce Ljubezni!

Čutiš to čarobnost, kako ti želi polniti srce? Včasih sem edino tako v skupni zavesti, da me preplavi strah, ki ga je čutiti kar v raku! Zato je tako pomembno, da si vzamem čas zase in se res umirim. Zares sledim svojemu srcu in se sprostim v pristnost. Uživam ta trenutek.

V mislih imam projekt. Je dolga pot in krajša pot. je pot z veliko dela in truda ter krajša pot. kaj bom izbrala? Naj pot izbere mene. tako lahko je najti pravo pot zame! Zaupam, da se bo spoti pokazala!

Moje srce pa se zdaj lahko odpira ljubezni in radosti. Moje srce zdaj še bolj sije in cveti. Čisto lepo mi je – po mojih standardih! To pa so najbolj pomembni standardi! Saj gre zame in za moje življenje!

Kaj zate pomeni lepo življenje?

Kaj si zares želiš?

Kaj si čisto zares želiš?

Zakaj si to želiš?

Danes si izpolni kakšno ljubko željo. Saj veš, vse je mogoče zate. Če bi temu zares verjela, kako bi živela?

Pristen ljubek ljubeč srčkan srečen pisan spontan lahkoten radosten nagajiv sijoč edinstven mogočen dan!



🌷 P.S.: Zaupaj v svoje želje! Tu so zato, da ti kažejo pot.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ti! Zdaj! ... https://youtu.be/FlSWSXVWiAk

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Pepelka - IL DIVJI ... https://youtu.be/ACpTDp-EsHk

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar