ponedeljek, 17. april 2023

Vse je mogoče! (Tudi zate!)

Kako bi živela, če bi zaupala, da je zate vse mogoče?

Kaj bi si zares ustvarjala?

Kaj če bi res res – iz vsega srca – zares verjela, da je zate vse mogoče?

Kaj bi zdaj delala?

Poti se vedno razkrivajo, tako pa se bodo tudi zdaj. Resnica se je vedno še izkazala, tako pa se bo tudi zdaj!

Kaj ni zanimivo, da si predstavljamo, kakšni so naši otroci, brez da bi jih resnično spoznali? Kaj ni to žalostno? Rada bi ustvarila bolj pristne vezi. Kdo si v resnici, otrok moj? Danes sem odprta in te zares poslušam. Živim svoje najboljše življenje. Tebi pa dopuščam, da živiš svoje.

Berem seveda Jesprerja Juula in tam je tako zanimivo napisano, da naj si starši ustvarijo svoje lastno življenje in končno začnejo živeti (točno besede mojega sina), kot da jim gledajo pod prste pri vsakem najmanjšem gibu. Sinu zaupam, da se prav odloča – zase. Če me pa rabi, pa sem v njegovi orbiti. To je dovolj.

Rada bi se bolj igrala in se veselila. Rada bi se bolj izražala kot to, kdo sem. Potem komaj vnašam resnično sebe v odnose – z otroci in komerkoli. Tako lahko sploh gradim odnose. Pristno se srečuje s pristnim. Ne rabim se igrati in pretvarjati.

Kako si lahko danes bolj resnična in pristna? Taka si najlepša – točno taka – kot si zdaj.

Ljubek srčkan srečen igriv lahkoten mogočen vesel iskren živahen spontan dan!



🌷 P.S.: Odpri srce čarobnosti. Ustvari si čarobnost!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ti! Zdaj! ... https://youtu.be/FlSWSXVWiAk

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... SEVERINA - GARDELIN ... https://youtu.be/TTZocv5U-eU

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar