petek, 21. april 2023

Zdravilnost umiritve!

Kdo si? Kako si?

Kdo si v resnici? Kako si v resnici?

Si upaš vzeti sekundo časa in si vse priznati? Si zaupati? Zaupati svojim občutkom? Se zares ustaviti in biti s sabo!?

Toliko energiji nas želi potegniti iz našega udobja notranje moči in srčnosti. Boš to dovolila?

Takoj ko občutim nemir, se pogovorim s sabo. Tudi, če se zamotim na sto načinov, se družim z drugimi, odlašam priznati svoje občutke – ne izginejo. Čakajo me. Jih že slišim, kako mi govorijo: »Ja kaj pa je zdaj šla delati?! Saj ne morem verjeti! No, pa bomo počakali še nato! Kaj pa zdaj spet!?! Pa zakaj!?! No, pa bomo počakali, da mine tudi to. Kaj že spet?! Saj se bo umirila, samo počakamo, da to mine.«

Tako nas naši občutki čakajo, da se vse vzpostavi v nas, da ne držimo te nakopičene energije v sebi. Takoj, ko se je zavedamo in se sprostimo, se vse umiri in pozdravi. Energija neravnovesja se povrne od kod je prišla. Takrat sem spet pri sebi. Meni pomaga pisanje. Pri pogovoru preveč jemljem nase, kar ni moje in nimam tako jasnega vpogleda vase, kot če sem sama. Velikokrat spoznam komaj pozneje, kaj se je skrivalo za vsem in da niti ni moje.

Zato vrnem od kod je prišlo. (Povzeto po meditaciji Ssan Adhley.)

Zavestno in podzavestno zavračam vse neharmonične energije, da se kopičijo v meni, da jih balanciram, da prevz
emam procesiranje drugih nase. Zato naj gre vse nazaj od kod je prišlo. Moja energija pa je spet čista.

Kako pa lahko ti danes neguješ svojo čistost?

Ljubek čist lahkoten srčkan srečen pristen lagoden miren sproščen živahen jasen dan!


🌷 P.S.: Čarobnost je v zraku. Zdaj je čas, da sem lahko pristna. Veselim se dneva in sebe. Kaj pa ti?!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ti! Zdaj! ... https://youtu.be/FlSWSXVWiAk

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Pointer Sisters - Fire ... https://youtu.be/K9S5EZgIJck

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar