ponedeljek, 24. april 2023

Hvala za ego!!!

Kaj še kaj nasedaš egu? Mislim, da je dobro, da ga imam. To mi daje pravico, da si ustvarjam življenje, kot si ga res želim. Ego me ločuje od drugih, da se kar ne prilagajam in se kar ne zlijem z okolico. Rada ga imam in ga cenim. Zavedam se, da ima pomembno vlogo v mojem življenju. In to dobro.

Ne verjamem lažem, da je ego slab! Če ne bi bili ustvarjeni brez njega, kot angelska bitja ali podobno. Mi smo ustvarjeni iz ljubezni in bog sigurno ne bi naredil kakšne kritične napake.

Kdo pa si želi, da bi bili podložni, sužnji in brez ega, podrejeni in lahko vodljivi?

Ego je dober, saj mi pomaga ugotoviti, kaj zame pomeni sreča in izraz ustvarjalnosti. Pomaga mi, da še bolj sledim svojemu srcu in duši – ne pa da nasedam sistemom in različnim podobnim neumnostim – zankam, ki v nas želijo vzbujati pomankanje in siromašnost. Zares smo bogati – že po naravi. Svoboda in svobodna volja sta naši pravici. Pretkano so nas spustili skozi šolski sitem in vse druge, da bi nas naučili drugače.

Zdaj pa smo dovolj zavestni, da se zavedamo svojih pravic – svobode. Smo duše v telesu in ne telesa z dušo. Naše poslanstvo je sreča. Vsak imamo svojo definicijo.

Kaj si zares želiš? Kaj če bi si danes upala verjeti, kljub nesmiselnim vsiljenim dolgoletnim programom, da lahko imaš vse? Kako lahko danes začutiš, da si bogata?

Ljubek srčkan bogat vesel iskren dan!




🌷 P.S.: Čarobnost je v tvojem srcu. Zares občuti svobodo svojega ustvarjanja in bitja. Kdo pa se bo zavzel zate, če ne ti sama?

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ti! Zdaj! ... https://youtu.be/FlSWSXVWiAk

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Petar Grašo - Ako te pitaju ... https://youtu.be/j4ppyoZNt_Y

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar