četrtek, 27. april 2023

Zares živimo, ko uŽIVAmo!

Kako se lahko danes malo bolj igram?

Kar imam naloge pred sabo in sem v delovnih energijah. Vmes pa rabim sprostitev! Kar pozabim, da rabim počitek – no to še mi kar gre – pozabim, da rabim oddih, ko čisti pozabim na ustvarjalno delo. Vedno mi pomaga dober film, kjer se nasmejim! Tako zares uživam in sem sproščena.

Kaj čutiš pritisk nelagodja ali slabo vest, da bi uživala?

Kdaj si se zares zabavala?

Kdaj si se zares sprostila in uživala?

Kdaj si bila pristna?

Danes je čas za igro, karkoli ti to pomeni.

Čas je, da se spet povežem s svojo igrivo naravo in sproščenostjo. Splača se! Kajti obresti so ogromne v obliki širitve dobre volje in dobrega razpoloženja za vse!

Spomnila sem se, da smo zares živi, ko uŽIVAmo! Tako je! Ne vem, kdo je že to napisal, ampak lahko sijem v vseh pogledih in to tudi uporabim! Dejansko!

Kaj se boš danes igrala?

Ljubek hvaležen radosten nagajiv lahkoten srčkan živahen pester fantastičen dan!



🌷 P.S.: Neguj svojo igrivost. Dragocena je! Razsvetli ti vso življenje – najprej dan – in potem še vsem drugim daleč daleč preko vidnega polja!

Ni komentarjev:

Objavite komentar