četrtek, 15. avgust 2019

Žuborenje...

Še vedno me preveva navdušenje nad knjigo. Vse je nekako lažje.

Bolj se osredotočam na dobro in lepo in zaželeno, kot bi rekel Kojc, bolj se mi bo to kazalo v življenju. (Če še kdo ni videl, je na youtubu nova čudovita meditacija ob šumenju, žuborenju potoka po Kojcu iz njegove knjige Učbenik življenja. Čisto jo priporočam za zjutraj in zvečer… https://youtu.be/z6DjHwz5sQo)
No, tako pa smo v valu navdušenja. Bolj ko se osredotočam na to, kako mi je lahko lepo in kako je lepo – bolj tudi je vse lepo.

Pa še nekaj sem prebrala, da, berem že naslednjo knjigo Susan Jeffers End the strugle and dance with life... bolj uživaš v vsakdanjih procesih, bolj sem prisotna v vsem, bolj ga znam ceniti. Cenim vse malenkosti.

Tam je primer, da lahko kuhaš z naglico, lahko pa opaziš barvitost zelenjave, občutek rezanja, lepe dišave, potem vidiš odsev sonca, poslušaš dobro glasbo... Vse ti vzame enako časa, samo pri enem procesu si res dejansko tam in zraven in uživaš z vsemi čuti.

Obredi so pomembni. Že to, da rečem hvala za to dobro kosilo, ali večerjo. Zelo lepo je opisala tudi proces resonance, da se vsi primejo za roke, zaprejo za minutko oči in se zahvalijo v tišini za ta dober obed, ki jih čaka. Takoj so bili bolj povezani in bliže drug drugemu.

Namen ima res velike moči.

Pa še to sem slišala, da če si cilje zapišeš, je 40% večja verjetnost, da se res uresničijo. Marie Forleo!

Kako si kaj draga, dragi? Kako si kaj v resnici? Kako se kaj počutiš? Kaj deluje v tvojem življenju? Kako lahko deluje še boljše? Katero malenkost lahko narediš danes, da se boš počutila – počutil bolje?

Ti veš zase. Tvoja duša ima odgovore!

Ljubek prisrčen užitka sreče poln dan!

Cmok!

Objem!















P.S.: Življenje te objema z vso svojo lepoto!


Ni komentarjev:

Objavite komentar