sreda, 14. avgust 2019

Šlo bo brez namiga!

Saj vem! Ko me nekaj navduši, me navduši!

Spet sem pri transurfingu! Vladim Zeland!

Napisal je, da je energija negativnih čustev močnejša v nas, ima močnejši vpliv, kot pozitivnejša. Tako nas bolj prevzame jeza, kot naprimer ljubezen. Zato je pomembno, da se naučimo negovati pozitivna čustva!

Zato tako rada pišem dnevnik hvaležnosti! Točno to je moja stvar! Obožujem samo biti pristna in pisati.

V življenju imamo vsak dan toliko lepih stvari in dogodkov. So kot darilo. Kaj če bi bolj poudarjala, kaj je lepega v mojem življenju?

Še več lepega bo prišlo! Temu čemur namenjam pozornost, to raste!

In seveda je v vsakem slabem tudi kaj dobrega! Vedno!?!

Kaj sem se naučila?

Kaj je dobrega v tej situaciji?

Če res ne najdem kaj, pa sem zdaj sigurno močnejša in bolj vem, kaj bi rada! In tudi to je dobro!
Bolj ko se zaženem v iskanje dobrega, bolj se mi bo dobro kazalo v vseh pogledih!

Lahko so malenkosti.

Enako je za obilje. Če ga opazim vsepovsod okoli mene, bom ga še bolj privlačila v svoje življenje. In res imam ogromno obilja v svojem življenju! Tako sem hvaležna in cenim to! Lepe stvari se kar dogajajo eno za drugim. Tako občutim to notranjo srečo in zadovoljstvo! 

Obožujem svoje življenje!

Zdaj!

Samo še devet listov imam do konca knjige! Lahko ugibaš, kaj bom delala zdaj!?!

Namig!

Eh, pa saj gre tudi brez!

Prav imaš, brala bom!

Lep ljubek sijoč dan! zdaj v tem lepem trenutku!

Cmok!

Objem!














P.S.: Življenje je tvoje! Zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar