petek, 16. avgust 2019

Poletno razvajanje... večerno...

Kako je lepo poletno danes! Kaj ni lepo, ko je poletje!???!!!!!

To je čas zame! Včeraj sem doživela tako lepo presenečenje! Kako me pa take stvari razveselijo!!! Prav uživam v vsem tem! Noro dobro!

Sploh pa je najlepše, ko imam to s kom deliti! Božansko! Potem se sreča še kar poveča! Naraste kot kvašen kruh! Božansko! Bomo videli, kam vse to vodi! Lepo mi je tukaj v vseh pogledih! Zdaj pa imam tako pestro življenje!

Polna sem navdiha in tako rada ustvarjam!

Pa branje je spet moja strast! Vedno me je čisto potegnilo noter in me še vedno vleče! Noro! Ali noro dobro!

Imam pa še eno poletno večerno razvajanje… mislim, da me je teta navdušila. Ali vsaj omenila. No, saj mi je sodelavka tudi rekla. Ampak zdaj imam čas…

No, čisto sem padla v komedije in poletne filme – romantične. Pa tudi nekaj božičnih je bilo vmes, za ohladitev…

Saj pravim, da je razvajanje. Naredim si limonado s hibiskusovim čajem in medom. Vse je hladno, da ne ko pomote v temperaturi. Namestim se! In samo uživam!

Zdaj pa že načrtujemo nov izlet! Kako se veselim! No pravo poletno pustolovščino!

Ljubek pristen srčkan dan!

Cmok!

Objem!















P.S.: Življenje je pestrost... čutiš to? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar