ponedeljek, 12. avgust 2019

Daj no!!!

Nekaj se me drži. Sprememba. Lahko bolj zaupam, da je vse zame? Želim si zaupati. Zdaj. V tem lepem trenutku.

In saj tudi je. vem. Lahko sem vse, kdo sem. V polnosti. In uživam v tem. Lepo mi je. Zdaj.
Rada bi vam zaupala.

Najprej pa to. Lepo mi je, ker pijem kavo v postelji.
Nekaj bi ti zaupala.

Tako miren let, kot sva imela letos še nisva imela. Vedno je bilo vsaj malo turbulence, samo da popestri. Zdaj pa jo imam! V mojem življenju. Malo me je dohitelo. Vse skupaj.

Imam stabilnost. Vedno. Z meditacijo. Zdaj je tako dobra meditacija! To vam želim deliti povezavo!
Imam pa tudi turbulentna obdobja. Potem pa izgubim pregled, kaj si še želim ustvariti. Imam polno idej in skoraj premalo časa.

No časa je zdaj dovolj. Res pa je, da smo imeli praznovanje!

Moja mama je praznovala. Rada bi ji napisala, da sem ji hvaležna, da sem del te družine. Rastli smo skupaj in še rastemo. Postajamo. Vse je del moje rasti. Imam veliko osnov. Dobrih. In imam veliko področij, kjer še jih lahko izboljšam.

Je pa res, da ni treba nič izboljšati. Nič ni treba delati na duhovni rasti. Že zdaj sem lahko srečna! Že zdaj se lahko zabavam! Že zdaj sem lahko čisto v trenutku srečna in izpolnjena. Zdaj! Že zdaj sem celovita oseba.

Samo rada se učim imeti tako kot sem. Samo pustim vedno bolj duši, da vodi. Samo pustim srcu, da vodi. V polnosti. Zdaj. Uživam v tem lepem trenutku. Vem. Moje življenje je moje.

Lahko mu zaupam, da sem točno tu, kot moram biti. Zdaj!

Kojc mi tako pomaga. Res je, da sem delala priprave na video po njem. In to se mi je nekako vpilo. 

Kaj če bi ga še bolj vpijala? Zase. Lahko ga in želim si vpijati njegovo znanje. Zdaj pa še praksa…

Ljubek srečen srčen pristen unikatno lep dan v vseh pogledih!

Cmok!

Objem!















P.S.: Življenje se dogaja zate. Zaupaš danes? Daj no!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar