torek, 13. avgust 2019

K A T E J A : Uniqueness!


Hi my Beloved!

I appreciate having such a great life! How grateful I am to meet new people. And I'm grateful I can let them go their own way. Now! They are responsible for themselves. There is nothing I can do for anyone. I can be lighthouse. This is it!

  
But everyone is responsible for their own lives.


What would you do if you were responsible for your life today?


I'd say thank you. Thanks for everything I have in my life.


I can live life to the fullest - every way. I can be anything now. What a beautiful life I have! Now. From every perspective. I love fullness and uniqueness. Diversity. I live in every way.


I trust in the Universe that it stands by my side. Beautiful! I totally trust it!


I trust I can do it!


I trust that I am really capable.

I trust that I am in all aspects all of it.


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Unikatnost…


Hej moje drage, moji dragi!

Cenim, da imam tako lepo življenje! Kako sem hvaležna, da sem spoznala nove ljudi. In hvaležna sem, da jih lahko pustim, da gredo po svoje. Zdaj! Oni so odgovorni zase. Nič ne morem narediti namesto koga. Lahko sem svetilnik. To pa je to.


Vsak pa je odgovoren za svoje življenje.

Kaj bi naredila, če bi danes bila odgovorna za svoje življenje?

Rekla bi hvala. Hvala za vse, kar imam v svojem življenju.


Lahko živim polno v vseh pogledih. Lahko sem zdaj vse. Kako lepo življenje imam. Zdaj. V vseh pogledih. Rada imam polnost in unikatnost. Raznolikost. Živim v vseh pogledih.

Zaupam v Vesolje, da mi stoji ob strani. Kako lepo! Čisto zaupam!


Zaupam, da zmorem!

Zaupam, da sem res sposobna.

Zaupam, da sem v vseh pogledih vse to.

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly
















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar