sobota, 17. avgust 2019

Čutiš to barvitost?

Mr. Braun, Sutomore
Cenim, da imam tako lep dan pred sabo.

Zakaj sploh sem srečna?

Kaj pa vem. Mogoče zaradi tega, ker cenim, kar že imam v svojem življenju. Mogoče, ker meditiram. Mogoče, zaradi tega, ker je življenje potovanje in uživam v njem.

Mogoče pa zaradi vsega tega skupaj. Prav fajn mi je…

In mogoče sem že toliko neumnosti dala skozi, da sem se odločila, da bom srečna.

Lahko sem, ne glede kaj se dogaja okoli mene.

Navsezadnje pa tu ni popolnosti. Imam dneve, ko sem približek sreči.

Ni popolnosti, samo pot. In zdaj res uživam na poti.

Sprejemam vse, kot del mojega lepega življenja.

Kako sem ponosna nase. Lepo življenje imam. Zdaj. V polnosti. Uživam in sem točno tukaj, kot si želim biti in kot moram biti.

Kaj če bi si še upala izbirati več sreče zase?

Kaj če bi si upala izbirati še več veselja zase?

Kaj če bi si upala izbirati še več zabave zase?

Kaj če bi si upala - upal tudi ti?

Kam nas vodi pot? Naprej! V nove pustolovščine.

Upam si odpreti srce še več dobrim stvarem. Zdaj!

Kaj pa če res?

Kaj pa se mi lahko zgodi? Samo še bolj srečna in zadovoljna sem lahko. Pa kje je tu kaj slabega?

Ljubek srečen pristen igriv dan poln ljubezni!

Cmok!

Objem!














P.S.: Življenje je pestrost. Čutiš to barvitost?

Ni komentarjev:

Objavite komentar