torek, 13. avgust 2019

Pa kaj si ti nor!!!

Včasih so dnevi polni akcije, včasih pa so tako, lahkotni. In rada imam oboje. Danes je mešanica obojega. Zdaj, ko se počutim, da sem že najnujnejše postorila, mi ostane lahkoten del!

Zelo bi se ti rada zahvalila, ker si ob meni na tej poti. Pisanje je nekaj, kar mi je v resnično veselje. To je del mene. To je spontano. To je refleksija.

In hvala, da si z mano na poti.

Vse je pot. Ni končnega cilja, samo vmesne postaje.

Učim se še bolj poslušati svoje srce.

Bila sem v zanimivi situaciji. Z zelo prijaznimi ljudmi. Ampak se ni izšlo, ker ni bilo vse tako, kot sem si želela in pričakovala. Ponosna sem nase, da sem poslušala svoje srce. Ponosna sem nase. Uh, kako je bila vznemirljiva odločitev.

Mislim pa, da je bil ključen čas, ki sem si ga vzela vmes.

Premor.

Odmor.

Čas s sabo.

To je tako največ, kar si lahko dam.

Če sem preveč v akciji in zagonu vedno, se niti ne slišim. Ne slišim, kaj mi pravi srce.

Prav sem se odločila. Moj namen v življenju je še zdaj bolj kot kdaj koli, da sledim svojemu srcu.
Počutim se ponosno, vzneseno, srečno, zadovoljno, uresničeno, cenjeno, unikatno. Počutim se, da sem bolj jaz. Počutim se, da sem točno tukaj, kot moram biti. In si želim biti. Vse je zame! Spet se je to izkazalo.

Sem pa zelo hvaležna za izkušnje, ki sem jih nabrala. Hvala vseeno tem prijaznim ljudem! Mogoče pa v drugem življenju. Rada vas imam, in sem hvaležna za tako bogato izkušnjo. Zdaj. V tem trenutku! Moje življenje je izjemno! Zdaj! Ljubim vse, kar se mi dogaja.

No tako!

Zdaj pa berem tako zanimivo knjigo! Kako me je navdušila! Transurfing realnosti! Vaim Zeland! Pa kaj si ti nor! Komaj na osemdeseti strani sem! Čisto sem noter padla! Obožujem! Vam poročam več!

Ljubek srčkan pristen sončen unikatno sijajen pisan dan!

Cmok!

Objem!















P.S.: Nekaj še ti moram, želim zaupati! Včeraj me je razveselilo tako lepo presenečenje! Noro dobro! Bom dodala sliko, za hec! To pa me tako osrečuje! Hvala za presenečenje! To sem si vedno želela! Pa še pinki barve je! Obožujem!


P.P.S.: Življenje te obožuje! Čutiš!!!?!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar