nedelja, 14. april 2019

Vletela zraven!!!

Včeraj sem tako nepričakovano vletela na potovanje! Kar rabila sem nekaj časa, da sem se sprostila. Saj sem za presenečenja. Pa vseeno nisem. Ali pa sem. Samo take neke načrte sem imela. Bolj na lahkotno. In bila sem čisto nepripravljena.

Sem pa seveda s prve rekla da! Ker sem si že dolgo želela tja! In ker me res vleče tja. Tako sem zadovoljna. Pravo potovanje je bilo! In neznansko všeč mi je bilo! Pa še slike za blog bodo! Kako sem to srečna.

Grad pa je tako bil čudovit. Ne bom izdala še, kam sem pobegnila. Poglejte video na youtubu. In se naročite na kanal.
Ok. Reklam je konec. Mogoče.

Mislim, da sem se sprostila komaj tam. V mestu. Vse sem posnela. In potem moj vedno najljubši del. Kava! To pa mi je v tako veselje.

Ampak ne kar tako!

Ambient je bil tako lep! Tako lepo urejen. Vse je bilo v starinskem slogu. Ampak vse obnovljeno. Ploščice so bile izjemne. Vse je bilo povezano in harmonično. Nešteto lučk iz stropa. In seveda lepe skodelice. In razgled na stari del mesta. Cerkev z zvonikom. Tako lepo mi je bilo! In narcise so cvetele. Božansko.

Kako sem hvaležna, da sem si lahko vzela čas! In seveda za povabilo, da sem lahko bila zraven! Vsi moji načrti so bili prestavljivi. In res bi mi bilo žal, zelo žal, če ne bi šla zraven.

Seveda pa mi je najbolj pri srcu, da sem se lahko iskreno pogovarjala o vsem. Ni lepšega, kot da sem lahko pristna v vseh pogledih.

Ljubek pustolovski dan!

Cmok! Objem!

P.S.: Poslušajmo svoje srce, naj nas vodi. In to mi je pomembno.

P.P.S.: Navdih v video obliki... https://youtu.be/wMRYEpzCT_E

Ni komentarjev:

Objavite komentar