petek, 19. april 2019

Po moje ali po moje???

Nekaj se mi kar dogaja…

Smešne stvari…

Seveda vsako jutro meditiram. In mogoče je kriva moja namera, da bi se imela bolj fajn v življenju, da bi se bolj zabavala. In se! Vsak dan malo bolj!

In seveda vsako jutro posnamem navdihujoč video. In vedno se mi dogajajo zanimive stvari…

Zadnjič sem tako navdušeno mahala z rokami, da sem vrgla kozarec z vodo dol! Ne moreš verjeti, če ne vidiš…

Sploh nisem čutila, kdaj sem zahaklala zraven. Samo kar naenkrat je bil na tleh.

Zabavno no! (Najprej ne…)

Vidim pa, da se moje življenje čisto drugače obrne, če zjutraj tudi pišem, kaj cenim. Za kaj sem hvaležna. To pa mi tako odpre srce. In tudi naravna mojo pozornost na malenkosti čez dan. Take, ljubke, ki si jih lahko potem zapomnim, da jih napišem zjutraj. Kar izostri mi fokus. Na dobro. na lepo. Na pozitivno. Na malenkosti.

Malenkosti štejejo. Lahko odločajo. Kako drugače je, če si dan naredim po svoje ali samo prehajam skozi njega in obveznosti. Vedno so drobne stvari, ki me lahko osrečijo. Zdaj. In vedno sem jih pripravljena poiskati.

Ljubek pristen lahkotne sijoč unikatno prikupen dan!

Cmok! Objem!















P.S.: Poslušam še bolj svoje srce danes! Naj vodi! Usmeri me še bolj proti mojim sanjam! Naj se pustolovščina začne. Feels Like Home - Jonny Houlihan  https://www.youtube.com/watch?v=1k3dRDQnkWE

P.P.S.: Tukaj pa že nov navdih... https://youtu.be/Eg2n0Vbe_wc

Ni komentarjev:

Objavite komentar