torek, 16. april 2019

Samo užitek...

Tako sem srečnost in zadovoljstvo. Lahko sem samo na kavi. Samo uživam. Samo sem v tem lepem trenutku. Rada imam svoje življenje.

In moje življenje je pristnost vedno bolj!

Kaj pa to, ko imam izjemno veliki ekran za računalnik!? Gigantski. Kaka beseda je sploh to?

Ogromen. Velikanski je že bolj primerno! To pa mi je v tako veselje. Ampak je samo začasno. Ker sem lahko točno to, kdo sem.

Poslušam dva gospoda, kako se pogovarjata o jacuzziju in o savni doma. Pa kaj ni res, da je treba sproti uživati! Sploh sproti uživati! In res je, treba je! Prav moraš!

Mislim pa, da me ni treba siliti v užitek. Včasih se kar ne morem odtrgati od zanimivega ustvarjanja. Želim se razvajati. Želim uživati. Želim se sprostiti.

Vsak dan sprosti. Saj ne rabim zdaj ravno vodne masaže. Dovolj bo danes moja kopel. Dovolj bo danes moje razvajanje. Dovolj je danes moj užitek. In točno to bo.

Vsak dan sproti je treba čas izkoristiti za drobne užitke. Vsak dan malo. Sam tako je življenje bolj zanimivo. In pestro. Tako imam rada. Tako. Užitek!

Ljubek sijoč pristen zanimiv dan!

Cmok!

Cmok!
















P.S.: Danes poslušajmo svoje srce. Pravi kompas je. Točno za nas. Samo nam šepeta. Ga slišiš?

P.P.S.: Tukaj pa že nov navdih... https://youtu.be/W60LMhkwc3s

Ni komentarjev:

Objavite komentar