ponedeljek, 15. april 2019

K A T E J A : The colorfulness of this moment ...


Hi my Beloved!

I am so pleased that I was invited to a coffee. I'm celebrating today. Real! It's a small celebration, but it's great for me. Authenticity. I enjoy it! I enjoy being happy and pleased. I'm so happy that I can be exceptional! Unique.
   

Just as we are all unique, I am too! This is our specialty. But it's no specialty, because everyone has it inside.


But I am convinced that everyone wants to experience this inner fulfillment and happiness and the true joy of being. Everyone has this inner voice calling him. Calling him to make it even more genuine.


Wait a minute. About whom am I right now talking?! Just about myself. My calling is connection to my inner nature. I enjoy life. I love it!


What did I learn? I trust. Everything is to my highest good. For real. That's it. Now at this moment. It’s colorful here. I'm just in this beauty. I trust even more. I trust in my happiness.


I like it here. In this beautiful moment. I trust.


I trust that I can be here. Now.

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly


















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Pisanost tega trenutka…


Hej moje drage, moji dragi!

Tako sem zadovoljna, da sem se povabila na kavo. Danes praznujem. Resnično! Mali praznik je, ampak zame velik. Pristnosti. Uživam v tem! Uživam, da sem lahko srečnost in zadovoljstvo. Tako mi je v užitek, da sem lahko izjemnost! Unikatnost.


Tako kot smo vsi unikatni, sem tudi jaz. To je naša posebnost. Pa vseeno ni posebnost, ker ima vsak to v sebi.


Prepričana pa sem, da vsak želi izkusiti to notranjo izpolnjenost in srečo in resnično radost bivanja. Vsak ima to notranjo nrav, ki ga kliče. Ki ga kliče k temu, da še je bolj pristen.

Čakaj malo. O kom zdaj jaz točno to!? Samo o sebi. Mene kliče moja notranja narava. Tako uživam v svojem življenju. Ljubim ga!


Kaj sem se naučila? Zaupam. Vse je v moje najvišje dobro. Čisto zares. Tako je to. Zdaj v tem trenutku. Pestro je tukaj. Samo sem v tej lepoti. Zaupam še bolj. Zaupam v svojo srečo.


Rada sem tukaj. V tem lepem trenutku. Zaupam. 
Zaupam, da sem lahko tukaj. Zdaj.
Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly


















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar