nedelja, 7. april 2019

Spet! Zaupam! Spet!

Kako pa ta računalnik dobro piše! Kako sem srečna, da sem se odločila za njega. Cenim, da gre tako tekoče in da sem tukaj v tem trenutku. Počutim se izpolnjeno. Srečno. Zadovoljno. Ponosna sem, da sem si ga izbrala. Baterija tako dobro drži! Najlepše pa je, da je vijolične barve z imitacijo lesa. Rada sem tukaj v tem lepem trenutku. Rada ima to radovednost. Radost v meni.

Čutim, da raste. Čutim, da zaupam. Vse se bo zgodilo, kot se mora. Vse se dogaja točno tako, kot se mora.

Čutim. Čutim, da lahko še bolj zaupam.

Cenim, da sem še lahko bolj samosvoja. Čutim, da sem lahko še bolj drzna.

To je moje življenje. In čutim to radost in rast.

Kam me vodi vsa ta pot? Kam me vodi vsa ta čarobnost? Kam me vodi? Čutim, da naprej. Čutim, da vse v meni raste. Se razcveta. Čutim to pomlad v meni. Čutim vse v meni raste. Se razcveta. Uživam v tem. Uživam v sebi. Uživam v razcvetanu.

Kako se razvajam. Odlično se mi zdi.

Sem kot cvetoč grm, ki je po zimi razvil prvi majhen droben popek. Tisti, še čisto majceno ogret s svetlobo. Skoraj še samo z medlim, majčkenim soncem. Žarki, ki so še tako blagi. Pa se že tako veselim. Pa sem že tako srečna! Kaj šele bo, ko bo res pomlad tukaj?! Kaj šele bo, ko bo res tukaj poletje!?

Takrat bo sonce sijalo na polno. In že zdaj sem polna zanosa.

Ljubek sijoč pristen pisan dan!

Cmok! Objem!
















P.S.: Danes še bolj poslušajmo sovje srce. Še bolj bodimo pristni. Naj vse zasije!

P.P.S.: Hvala za vse oglede in like in naročnine na moj kanal!
Rada vas imam!
Hvala, da ste!
Tukaj pa je že nov navdih!
https://www.youtube.com/watch?v=ax5RrN7KKP4&list=PLVsGYsenvaDrmAwOUSiEKn8RvVQcALj98&index=13

Ni komentarjev:

Objavite komentar