sreda, 10. april 2019

K A T E J A : The luxury of blooming...


Hi my Beloved!

Do I dare to be even more authentic? Do I dare to be radically authentic? Do I dare to express my views?!


Today is enough silence! Enough nodding. Enough waiting. Or delaying! Now is the time that I am who I am in all respects. I love the birth of new ideas!


I appreciate that spring is here! I like it! It breathes through me and it is so much joy that I can be happy and satisfied that I can only be - who I am.


I love my life! Everyday more! I'm really happy. I feel that the impact is increasing in a positive, good direction. I feel the strength of happiness increases. Heart warmth. Authenticity. I enjoy it all. I love who I am. And I'm learning. To be even more authentic. I like in this beautiful life in full! This is my life today!


My life is pure mine. I can shape it in my own way.


Well, it's still a little cold outside! I found such a beautiful sweater that reminds me of the holiday. A little pampering. I like to buy something nice. So for the soul. And that's for the soul.


What would a man want more? A bath in the evening. And tea. And a little more pampering.


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly

















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Razkošje cvetenja…


Hej moje drage, moji dragi!

Si upam biti še bolj pristna? Si upam biti radikalno pristna? Si upam še bolj izražati svoje poglede?!


Danes je dovolj molčanja! Dovolj prikimavanja. Ali čakanja. Ali odlašanja! Zdaj je čas, da sem, kdo sem, v vseh pogledih. Rada imam rojstvo novih idej!

Cenim, da je pomlad tu! Kako rada imam, da je tukaj! Diha skozi mene in mi je v tako veselje, da sem lahko srečna in zadovoljna, da sem lahko samo to, kdo sem.


Tako rada ima svoje življenje! Vsak dan bolj! Prav zadovoljna sem. Čutim kako se povečuje sunek v pozitivno, dobro smer. Čutim, kako se povečuje moč sreči. Srčnosti. Pristnosti. Uživam v vsem tem. Rada sem to, kdo sem. In učim se. Biti še bolj pristna. Kako rada sem v tem lepem življenju na polno! To je moje življenje danes!

Moje življenje je čisto moje. Lahko si ga oblikujem po svoje. 


Pa dobro, da še je zunaj malo mrzlo! Našla sem tako lep Mangov pulover, ki me spominja na dopust. Malo razvajanja. Tako rada si kupim kaj lepega. Tako za dušo. In to je za dušo. 

Kaj bi si človek želel več? Kopel zvečer. In čajek. In še malo razvajanja. 


Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly
 














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar