petek, 12. april 2019

Pripravljeno za kraljico...

Čutim svojo notranjost kako se razvija, kako postaja. Ali kako je vedno bolj to, kar je vedno bila. Ali to, v kar je postala. Čutim ta zagon v sebi. Čutim to moč, da sem bila vedno samo zato tukaj, da sem lahko to, kdo sem. zase. Ker si zaslužim lepo življenje.

Čutim, kot bi nabirala te diamantke, ali perle. Zdaj pa postajajo vidni. Zbrali so se v lepo oglico.

Ponosna sem nase z vsem srcem. Počutim se odlično. Počutim se kraljevo.

Kaj pa to, ko sem prej slišala od Abrahama (Esther Hicks), da so se kot otroci igrali, da je treba pospraviti dom za kraljico pride. Vse je treba pripraviti. Kraljica pride!

To pa bi bilo čist drugače gledanje na pomladansko čiščenje!

Pripravljam dom za kraljico! Kaj se to ne sliši božansko! Neverjetno božansko!

Kar danes bom začela s svojo omaro!

In potem se je rešim! Vsega, kar ne ljubim z vsem srcem! To bi se mi zdelo, da bi kar zadihala na polno! In to si zaslužim.

Malo pomladanske energije v moj dom! To pa bi bilo pravo veselje!

Kaj če bi to naredila v ponedeljek? Najprej zberem oblačila, potem se oblačim in potem kar dajem sproti stran, kar mi ne prinaša več radosti…

To bom naredila!

Danes začnem…

Ljubek sijoč prisan srčkan srečen dan!

Cmok!

Cmok!

Objem!!!
















P.S.: Neprecenljiva si! Neprecenljiv si!

P.P.S.: Tukaj pa že nov navdih... https://www.youtube.com/watch?v=VYhDxMkuSd8&t=0s

Ni komentarjev:

Objavite komentar