torek, 9. april 2019

Na polne...

Tako sem zadovoljna, da sem se povabila na kavo. Danes praznujem. Resnično! Mali praznik je, ampak zame velik. Pristnosti. Uživam v tem! Uživam, da sem lahko srečnost in zadovoljstvo. Tako mi je v užitek, da sem lahko izjemnost! Unikatnost.

Tako kot smo vsi unikatni, sem tudi jaz. To je naša posebnost. Pa vseeno ni posebnost, ker ima vsak to v sebi.

Prepričana pa sem, da vsak želi izkusiti to notranjo izpolnjenost in srečo in resnično radost bivanja. Vsak ima to notranjo nrav, ki ga kliče. Ki ga kliče k temu, da še je bolj pristen.

Čakaj malo. O kom zdaj jaz točno to!? Samo o sebi. Mene kliče moja notranja narava. Tako uživam v sojem življenju. Tukaj me čaka. Na polne. Tukaj, da sem lahko samo to, kdo sem v polnosti. Rada sem tukaj. Rada sem v tem lepem trenutku.

Kaj sem spoznala? Rada bi naredila svojo verzijo table vizij v zvezku! Pa saj jo že imam! Samo bolj podrobno še! To bom danes naredila malo in dopolnila. To pa lahko naredim! Po področjih!

Imela bi sigurno rubriko potovanja, družina, finance, čustveno, ustvarjalnost, kariera, zdravje…
Kaj sem pozabila? Bom še pogledala bolj podrobno v videu! Priporočam ga! (https://www.youtube.com/watch?v=XMPNXNaYXhg)


Kaj me danes čaka? Najlepši dan do zdaj! Sem se že odločila!

Zasluđim si, da sem srečna! Zassluđim si, da uživam!

Ljubek sijoč pristen srčen srečen dan!

Cmok! Objem!















P.S.: Naj še bolj zacvetimo v vsej sovji lepoti. Naj še bomo bolj pristni in srečni. To mi je v tako veselje, da mi je kompas moje srce.

P.P.S.: Poglejte sveži navdih... ste že videli to?
https://www.youtube.com/watch?v=y_H5SmPAs1g

Ni komentarjev:

Objavite komentar