četrtek, 10. januar 2019

Sveže... naprej...

Kaj je točno zdaj problem v tem trenutku? (Echart Tolle)

Hej, čisto nič ni narobe. Uživajmo v tem potovanju duše. Izjemno je. Tudi zdaj. Tudi če mešamo zdaj drek, tudi to ima namen. To pomeni, da lahko zadihamo v tem trenutku. Tudi to nam daje smisel. Če ne drugega, pa vsaj, da imam zdaj bolj jasno sliko, kar si želim. Iz tega prihaja nekaj dobrega.

Včeraj sem pisala pismo. Zase. Vsem mojim bivšim partnerjem. Vse jim odpuščam. Če pa jim še ne, sem jim vsaj pripravljena odpustiti. Tudi to je nekaj.

Odpuščam stare strupene energije, odnose, ki mi več ne služijo.

Odpiram srce in življenje mojemu idealnemu čudovitemu ljubečemu partnerju, ki prihaja v moje življenje zdaj.

Tako je! To zdaj sprejemam v soje življenje in nič manj.

Kako sem zadovoljna, da imam finančno podporo, da lahko delam, kar si želim, kar podpira moja duša. To mi je v tako veselje. To si želim in tega si želim še bolj. Kako mi to odgovarja. Že zdaj!

Ljubek sijoč srečen dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem!









P.S.: Danes poslušajmo svoje srce. Se povežimo s to močno energijo. Danes vzhajamo kot sonce sveži v nove razsežnosti srca. Tango in love  (https://www.youtube.com/watch?v=t04jE7d0Obw)

Ni komentarjev:

Objavite komentar